מדינות אדומות / מדינות אדומות וירוקות: מי בפנים ומי בחוץ? | ערוץ 20 : מדינות המפרץ מדינות המפרץ הפרסי מדינות העולם מדינות העולם מדינות הקריביים מדינות ירוקות מדינות מוסלמיות מדינות מחוסנות מדינות מפתח מדינות סוניות מדינות ערב מדינות תומכות טרור מדיני מדיניות מדיניות בידול מדיניות.. מדינות המפרץ מדינות המפרץ הפרסי מדינות העולם מדינות העולם מדינות הקריביים מדינות ירוקות מדינות מוסלמיות מדינות מחוסנות מדינות מפתח מדינות סוניות מדינות ערב מדינות תומכות טרור מדיני מדיניות מדיניות בידול מדיניות. כל המדינות אדומות וחלה חובת בידוד על השבים לארץ. עם זאת, חוזרים ממדינות שהיו ירוקות יקבלו פטור מבידוד עד שבת הבאה. ישראל מדורגת (נכון ל־29 ביולי 2021 בערב) במקום ה־75 בעולם במספר המתים מקורונה למיליון נפש (693 מתים למיליון תושבים) מתוך יותר מ־200 מדינות שאליהן התפשט הנגיף. משרד הבריאות הודיע כי כל מדינות העולם אדומות החל ממחר.

18 מדינות נוספו היום (שלישי) לרשימת המדינות שהשבים מהן נדרשים לבידוד, זאת לבקשת משרד הבריאות הרשימה המלאה של מדינות שהשבים מהן נדרשים לבידוד: יציאת אזרחים ותושבים ישראלים למדינות שהוגדרו ברמת סיכון מרבית אסורה למעט חריגים. איגדנו עבורכם רשימת מדינות עדכנית אליהם ניתן לטוס ללא בידוד למחוסנים ומחלימים בעלי דרכון ירוק וגם למי שלא חוסן. ספרד, קירגיסטן, בריטניה, גיאורגיה, קפריסין וטורקיה נִכנסו לרְשימת 'המְדינות האדומות'. ההנחיות של משרד הבריאות מחייבות בידוד במלונית אבל בפועל לא מתקיימת הנחיה זאת למעט מספר מדינות בהן התגלו מוטציות של הנגיף, בעיקר בריטניה.

הירוקות החדשות: קובה, סיישל, איסלנד וסרביה | ישראל היום
הירוקות החדשות: קובה, סיישל, איסלנד וסרביה | ישראל היום from www.israelhayom.co.il
כל המדינות אדומות וחלה חובת בידוד על השבים לארץ. נכון להיום אין מדינות ירוקות לפי משרד הבריאות בישראל. היכנסו עכשיו לכל המידע החשוב. תושביהן של מדינות אדומות אינם מורשים להיכנס למדינות ירוקות, כדי לא לגרום להחמרת על פי החלטת הממשלה, ישראלים החוזרים ממדינות ירוקות לא יצטרכו להיכנס לבידוד, רק החוזרים ממדינות אדומות מחויבים בבידוד של 14 יום. איגדנו עבורכם רשימת מדינות עדכנית אליהם ניתן לטוס ללא בידוד למחוסנים ומחלימים בעלי דרכון ירוק וגם למי שלא חוסן. רשימת המדינות בקבוצה השנייה עשויה להשתנות בהמשך. כל המידע, הכתבות, החדשות והפרשנויות אודות מדינות אדומות באתר כלכליסט, האתר הכלכלי המוביל בישראל! הצעד בא עקב העלייה בתחלואה וחוסר יכולת להחיל חובת בידוד על מדינות רבות.

עם זאת, חוזרים ממדינות שהיו ירוקות יקבלו פטור מבידוד עד שבת הבאה.

איזו מדינות נמצאות ברשימת המדינות הירוקות? סין (להוציא הונג קונג ומקאו). ספרד, קירגיסטן, בריטניה, גיאורגיה, קפריסין וטורקיה נִכנסו לרְשימת 'המְדינות האדומות'. עדכון הרשימה ייעשה אחת לשבועיים, בוועדה שתפעל במתכונת דומה לזו שהכריעה אילו מדינות יוגדרו ירוקות ואילו אדומות. נכון להיום אין מדינות ירוקות לפי משרד הבריאות בישראל. לנוכח שיעורי התחלואה הגבוהים והחשש ממוטציות של נגיף הקורונה, הוציאו במשרד אזהרת מסע בריאותית חמורה לכלל הנוסעים, גם מחוסנים ומחלימים, לכמה מדינות. בחר מדינה על מנת לקבל את הקידומת. ראשי כל החדשות בעולםמשרד הבריאות מתריע: כל המידע, הכתבות, החדשות והפרשנויות אודות מדינות אדומות באתר כלכליסט, האתר הכלכלי המוביל בישראל! ישראל מדורגת (נכון ל־29 ביולי 2021 בערב) במקום ה־75 בעולם במספר המתים מקורונה למיליון נפש (693 מתים למיליון תושבים) מתוך יותר מ־200 מדינות שאליהן התפשט הנגיף. ניערתם את האבק מהמזוודה, בדקתם שהדרכון בתוקף ואתם מוכנים לתור מדינות אחרות שיש בהם קצת פחות ישראלים ויותר מרחב. החוזרים מ'מדינות אדומות' חַיָיבים בבִידוּד של שבוע. נוסעים שנחתו ממדינות אדומות, ממתינים לתוצאות בדיקת קורונה או מחויבים בבידוד, מצטופפים בקרונות לצד נוסעים שעלו על הרכבת בירושלים או במודיעין | כך הפכה תחנת הרכבת בנתבג לגורם מרכזי בהפצת המגפה בארץ.

יציאת אזרחים ותושבים ישראלים למדינות שהוגדרו ברמת סיכון מרבית אסורה למעט חריגים. תושביהן של מדינות אדומות אינם מורשים להיכנס למדינות ירוקות, כדי לא לגרום להחמרת על פי החלטת הממשלה, ישראלים החוזרים ממדינות ירוקות לא יצטרכו להיכנס לבידוד, רק החוזרים ממדינות אדומות מחויבים בבידוד של 14 יום. איגדנו עבורכם רשימת מדינות עדכנית אליהם ניתן לטוס ללא בידוד למחוסנים ומחלימים בעלי דרכון ירוק וגם למי שלא חוסן. ישראל מדורגת (נכון ל־29 ביולי 2021 בערב) במקום ה־75 בעולם במספר המתים מקורונה למיליון נפש (693 מתים למיליון תושבים) מתוך יותר מ־200 מדינות שאליהן התפשט הנגיף. איזו מדינות נמצאות ברשימת המדינות הירוקות?

החיים עצמם
החיים עצמם from www.ynet.co.il
ספרד, קירגיסטן, בריטניה, גיאורגיה, קפריסין וטורקיה נִכנסו לרְשימת 'המְדינות האדומות'. איגדנו עבורכם רשימת מדינות עדכנית אליהם ניתן לטוס ללא בידוד למחוסנים ומחלימים בעלי דרכון ירוק וגם למי שלא חוסן. בחר מדינה על מנת לקבל את הקידומת. החוזרים מ'מדינות אדומות' חַיָיבים בבִידוּד של שבוע. שיחות לחול שיחות וגלישה מחול מחירון שיחות לחול קידומות מדינות. היכנסו עכשיו לכל המידע החשוב. אוסטריה, בלגיה, צ'כיה, דנמרק, אסטוניה, פינלנד, צרפת, גרמניה, יוון, הונגריה, איסלנד, איטליה, לטביה, ליכטנשטיין, ליטא, לוקסמבורג, מלטה, הולנד, נורבגיה, פולין, פורטוגל, סלובקיה. כל המידע, הכתבות, החדשות והפרשנויות אודות מדינות אדומות באתר כלכליסט, האתר הכלכלי המוביל בישראל!

18 מדינות נוספו היום (שלישי) לרשימת המדינות שהשבים מהן נדרשים לבידוד, זאת לבקשת משרד הבריאות הרשימה המלאה של מדינות שהשבים מהן נדרשים לבידוד:

רשימת המדינות בקבוצה השנייה עשויה להשתנות בהמשך. ניערתם את האבק מהמזוודה, בדקתם שהדרכון בתוקף ואתם מוכנים לתור מדינות אחרות שיש בהם קצת פחות ישראלים ויותר מרחב. משרד הבריאות הודיע כי כל מדינות העולם אדומות החל ממחר. ישראל מדורגת (נכון ל־29 ביולי 2021 בערב) במקום ה־75 בעולם במספר המתים מקורונה למיליון נפש (693 מתים למיליון תושבים) מתוך יותר מ־200 מדינות שאליהן התפשט הנגיף. איגדנו עבורכם רשימת מדינות עדכנית אליהם ניתן לטוס ללא בידוד למחוסנים ומחלימים בעלי דרכון ירוק וגם למי שלא חוסן. ידיעות חדשות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות, דעות ומאמרים. הוראה זו לא חלה על אזרחים זרים. מדינות המפרץ מדינות המפרץ הפרסי מדינות העולם מדינות העולם מדינות הקריביים מדינות ירוקות מדינות מוסלמיות מדינות מחוסנות מדינות מפתח מדינות סוניות מדינות ערב מדינות תומכות טרור מדיני מדיניות מדיניות בידול מדיניות. ההנחיות של משרד הבריאות מחייבות בידוד במלונית אבל בפועל לא מתקיימת הנחיה זאת למעט מספר מדינות בהן התגלו מוטציות של הנגיף, בעיקר בריטניה. סין (להוציא הונג קונג ומקאו). היכנסו עכשיו לכל המידע החשוב. שיחות לחול שיחות וגלישה מחול מחירון שיחות לחול קידומות מדינות. נוסעים שנחתו ממדינות אדומות, ממתינים לתוצאות בדיקת קורונה או מחויבים בבידוד, מצטופפים בקרונות לצד נוסעים שעלו על הרכבת בירושלים או במודיעין | כך הפכה תחנת הרכבת בנתבג לגורם מרכזי בהפצת המגפה בארץ.

ההנחיות של משרד הבריאות מחייבות בידוד במלונית אבל בפועל לא מתקיימת הנחיה זאת למעט מספר מדינות בהן התגלו מוטציות של הנגיף, בעיקר בריטניה. אוסטריה, בלגיה, צ'כיה, דנמרק, אסטוניה, פינלנד, צרפת, גרמניה, יוון, הונגריה, איסלנד, איטליה, לטביה, ליכטנשטיין, ליטא, לוקסמבורג, מלטה, הולנד, נורבגיה, פולין, פורטוגל, סלובקיה. אוזבקיסטן אוקראינה איחוד האמירויות הערביות איטליה. ישראל מדורגת (נכון ל־29 ביולי 2021 בערב) במקום ה־75 בעולם במספר המתים מקורונה למיליון נפש (693 מתים למיליון תושבים) מתוך יותר מ־200 מדינות שאליהן התפשט הנגיף. כל המידע, הכתבות, החדשות והפרשנויות אודות מדינות אדומות באתר כלכליסט, האתר הכלכלי המוביל בישראל!

מדינות אדומות ומדינות ירוקות | מידע לטסים לחו"ל ולשבים ...
מדינות אדומות ומדינות ירוקות | מידע לטסים לחו"ל ולשבים ... from haipo.co.il
נוסעים שנחתו ממדינות אדומות, ממתינים לתוצאות בדיקת קורונה או מחויבים בבידוד, מצטופפים בקרונות לצד נוסעים שעלו על הרכבת בירושלים או במודיעין | כך הפכה תחנת הרכבת בנתבג לגורם מרכזי בהפצת המגפה בארץ. שיחות לחול שיחות וגלישה מחול מחירון שיחות לחול קידומות מדינות. החוזרים מ'מדינות אדומות' חַיָיבים בבִידוּד של שבוע. רשימת המדינות בקבוצה השנייה עשויה להשתנות בהמשך. היכנסו עכשיו לכל המידע החשוב. בחר מדינה על מנת לקבל את הקידומת. ישראל מדורגת (נכון ל־29 ביולי 2021 בערב) במקום ה־75 בעולם במספר המתים מקורונה למיליון נפש (693 מתים למיליון תושבים) מתוך יותר מ־200 מדינות שאליהן התפשט הנגיף. ניערתם את האבק מהמזוודה, בדקתם שהדרכון בתוקף ואתם מוכנים לתור מדינות אחרות שיש בהם קצת פחות ישראלים ויותר מרחב.

לנוכח שיעורי התחלואה הגבוהים והחשש ממוטציות של נגיף הקורונה, הוציאו במשרד אזהרת מסע בריאותית חמורה לכלל הנוסעים, גם מחוסנים ומחלימים, לכמה מדינות.

אוסטריה, בלגיה, צ'כיה, דנמרק, אסטוניה, פינלנד, צרפת, גרמניה, יוון, הונגריה, איסלנד, איטליה, לטביה, ליכטנשטיין, ליטא, לוקסמבורג, מלטה, הולנד, נורבגיה, פולין, פורטוגל, סלובקיה. תושביהן של מדינות אדומות אינם מורשים להיכנס למדינות ירוקות, כדי לא לגרום להחמרת על פי החלטת הממשלה, ישראלים החוזרים ממדינות ירוקות לא יצטרכו להיכנס לבידוד, רק החוזרים ממדינות אדומות מחויבים בבידוד של 14 יום. ניערתם את האבק מהמזוודה, בדקתם שהדרכון בתוקף ואתם מוכנים לתור מדינות אחרות שיש בהם קצת פחות ישראלים ויותר מרחב. משרד הבריאות הודיע כי כל מדינות העולם אדומות החל ממחר. היכנסו עכשיו לכל המידע החשוב. שיחות לחול שיחות וגלישה מחול מחירון שיחות לחול קידומות מדינות. ידיעות חדשות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות, דעות ומאמרים. הוראה זו לא חלה על אזרחים זרים. כל המידע, הכתבות, החדשות והפרשנויות אודות מדינות אדומות באתר כלכליסט, האתר הכלכלי המוביל בישראל! רשימת המדינות בקבוצה השנייה עשויה להשתנות בהמשך. בחר מדינה על מנת לקבל את הקידומת. ראשי כל החדשות בעולםמשרד הבריאות מתריע: ספרד, קירגיסטן, בריטניה, גיאורגיה, קפריסין וטורקיה נִכנסו לרְשימת 'המְדינות האדומות'.